— ロシアンルーレット —

White Blood - Oh Wonder

陆维luv baker:

【“你拥有我所有的,包括我所没有的”】

安安静静聆听这一首男女同唱。钢琴伴奏,平和的嗓音。

“我欲追逐太阳的光热
却无法孑然,无法孑然”

不用多说,往下坠落。

歌词(翻译自奔向乌龟壳的永永酱

I’m ready to go, I'm ready to go

我准备出发,准备出发

Can’t do it alone, can't do it alone

却不能独行,不能独行

I’m ready to run through the heat of the sun

我欲追逐太阳的光热

Can’t do it alone, can't do it alone

却无法孑然,无法孑然

I'm ready to fall, so tired of it all

纵然精疲力竭,我欲下跳

Down deep in a hole, can't do it alone

坠入无边的黑洞,却不敢独自面对

I'm ready to climb this mountain inside

我渴望攀登这高山的之上

Impossible heights

不可能的高度

Said you’d always be my white blood

你曾说会永远作我的新鲜血液

Circulate the right love

循环流通着爱的最佳方式

Giving me your white blood

把你的炽热鲜血都给我

I need you right here with me

我需要你的陪伴

Said you’d always be my white blood

你说你会时我的热血

Elevate my soul above

振奋我的灵魂

Giving me your white blood

把你的炽热鲜血输送给我

I need you right here with me,here with me

我要你陪着我,陪着我

I'm ready to go, I’m ready to go

我准备出发,准备出发

Can't do it alone, can’t do it alone

却不能独行,不能独行

I’m ready to run through the heat of the sun

我欲追逐太阳的光热

Can’t do it alone, can't do it alone

却无法孑然,无法孑然

I’m ready to hope, swing me out of the low

我充满希望,从低谷中摆脱

Wide awake in the glow, can't do it alone

从光芒中觉醒,却做不到特立独行

I’m ready to fly, uncover the light

我想飞,去发现光

Impossible heights

在不可能的高度

Said you’d always be my white blood

你说你会是我的新鲜血液

Circulate the right love

循环着最美好的爱意

Giving me your white blood

输送你的热血给我

I need you right here with me

我需要你陪伴我

Said you’d always be my white blood

你说你会把你的新鲜血液输送给我

Elevate my soul above

振奋我的精神

Giving me your white blood

把你的新鲜热血输送我吧

I need you right here with me

我需要你陪伴我

I need you right here with me,here with me

陪伴我,陪伴我

Said you’d always be my white blood

你曾说会永远是我的热血

Circulate the right love

循环着爱的最佳方式

Giving me your white blood

把你的热血给我

I need you right here with me

我需要你陪伴我

Said you’d always be my white blood

你说你会成为我的鲜血流淌

Elevate my soul above

振奋我的灵魂

Giving me your white blood

输送你的热血给我

I need you right here with me

我需要你的陪伴

I need you right here with me

你的陪伴

评论
热度(173)